• وبلاگ : نگين غرب مالكين
  • يادداشت : با حمايت از طرح ساخت وسازمشكلات نگين حل شدنيست
  • نظرات : 0 خصوصي ، 7 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + بهرام .م 

    دستهاي پنهان

    روزهاي را همه ياد داريم زمانها به سرعت مي گذشت و هيچ کسي حتي حرفي از اين اعضاي مظلوم به زبان نمي آورد و در آن زمان هر چه فرياد مي زديم آقاياني که خود را نماينده مي دانيد حرکتي براي يک اجتماع بزرگ فراهم کنيد منطق هاي مي آوردند که مشگل ما با اجتماعات برطرف نمي شود و اگر هرز گاهي اجتماعي صورت مي گرفت به صورت خود جوش اين مردم بود .
    چه شده که محافظه کاران ديروز سينه چاکان امروز شدند ؟
    به حق حرکت و سرعتي که در اين وقت از زمان براي تکميل و ساخت واحدها صورت گرفته در مقابل تمامي طرحهاي قبلي بي سابقه مي باشد البته کسري ها و سوالها و ابهامات وجود دارد که مقداري از آنها به سياستهاي مجريان طرح بر مي گردد و مقداري از آن شاهديم به مرور زمان در حال حل شدن است چه شده که بجاي خدا قوت فرياد يا مسلما نان سر داديد؟ به کجا چنين شتابان ؟ هدف چيست ؟
    برگشت به خانه اول ؟ به زماني که شما تنها کاري که براي مردم مي کرديد بلند گو به دست بگيريد در جمعه ها و عريضه بنوسيد به اينجا و آنجا و ملاقتهاي شبانه برقرار کنيد ؟ تنها به جرم اينکه شما را در اين ميدان راه نداند ؟
    اين شعارها عليه قوه قضايه به چه منظور در مقابل صدا وسيما طرح ريزي شده بود ؟ براي به بن بست رسيدن کارهاي در حال انجام امروز پروژه ؟ پس سالهاي قبل کجا بوديد ؟ به دنبال چه حکمي هستيد؟ حکم تائيد کلاهبردار بودن فروغي و برگشت اصل سرمايه اين مردم ؟ مگر به غير از اين حکم حکم ديگري در قانون مي باشد و شما انتظار داريد و يا اعلام شده بر شما ؟ اين اجتماع در کدام سايت و نامه و...خبر رساني اعضا شده بود ؟ مگر تمامي اعضا همان چند ده نفر اعضاي هستند که جمعه پاي بلند گوهاي شما مي نشينند هستند . عزيزان والله قسم از اين دستان پنهاني که دست در جيب دشمنان ما دارند اعلام خطر مي کنم، بدانيد اکثريت اعضاي حقيقي بر ادامه ساخت و سازها بر اساس قراردادهاي اعضا از قوه قضايه حمايت مي کنند . و اعلام مي کنيم حرکت امروز قوه قضايه تنها اميد و برق شادي بوده که بعد از سالها در وجود اعضا انداخته شده البته اگر تا پايان کار ادامه داشته باشد بر حسب قول قاضي پرونده پايان پذيرد .بيدار باشيد بريده باد دستان پنهان دسيسه گردانان اين مردم . با پوزش از مديران وبلاگها که اگر قلم به تندي نوشته شده که والله از درد 10 ساله مي باشد . بهرام .م