• وبلاگ : نگين غرب مالكين
  • يادداشت : با حمايت از طرح ساخت وسازمشكلات نگين حل شدنيست
  • نظرات : 0 خصوصي ، 7 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + بهرام .م 

    دستهاي پنهان

    روزهاي را همه ياد داريم زمانها به سرعت مي گذشت و هيچ کسي حتي حرفي از اين اعضاي مظلوم به زبان نمي آورد و در آن زمان هر چه فرياد مي زديم آقاياني که خود را نماينده مي دانيد حرکتي براي يک اجتماع بزرگ فراهم کنيد منطق هاي مي آوردند که مشگل ما با اجتماعات برطرف نمي شود و اگر هرز گاهي اجتماعي صورت مي گرفت به صورت خود جوش اين مردم بود .
    چه شده که محافظه کاران ديروز سينه چاکان امروز شدند ؟
    به حق حرکت و سرعتي که در اين وقت از زمان براي تکميل و ساخت واحدها صورت گرفته در مقابل تمامي طرحهاي قبلي بي سابقه مي باشد البته کسري ها و سوالها و ابهامات وجود دارد که مقداري از آنها به سياستهاي مجريان طرح بر مي گردد و مقداري از آن شاهديم به مرور زمان در حال حل شدن است چه شده که بجاي خدا قوت فرياد يا مسلما نان سر داديد؟ به کجا چنين شتابان ؟ هدف چيست ؟
    برگشت به خانه اول ؟ به زماني که شما تنها کاري که براي مردم مي کرديد بلند گو به دست بگيريد در جمعه ها و عريضه بنوسيد به اينجا و آنجا و ملاقتهاي شبانه برقرار کنيد ؟ تنها به جرم اينکه شما را در اين ميدان راه نداند ؟
    اين شعارها عليه قوه قضايه به چه منظور در مقابل صدا وسيما طرح ريزي شده بود ؟ براي به بن بست رسيدن کارهاي در حال انجام امروز پروژه ؟ پس سالهاي قبل کجا بوديد ؟ به دنبال چه حکمي هستيد؟ حکم تائيد کلاهبردار بودن فروغي و برگشت اصل سرمايه اين مردم ؟ مگر به غير از اين حکم حکم ديگري در قانون مي باشد و شما انتظار داريد و يا اعلام شده بر شما ؟ اين اجتماع در کدام سايت و نامه و...خبر رساني اعضا شده بود ؟ مگر تمامي اعضا همان چند ده نفر اعضاي هستند که جمعه پاي بلند گوهاي شما مي نشينند هستند . عزيزان والله قسم از اين دستان پنهاني که دست در جيب دشمنان ما دارند اعلام خطر مي کنم، بدانيد اکثريت اعضاي حقيقي بر ادامه ساخت و سازها بر اساس قراردادهاي اعضا از قوه قضايه حمايت مي کنند . و اعلام مي کنيم حرکت امروز قوه قضايه تنها اميد و برق شادي بوده که بعد از سالها در وجود اعضا انداخته شده البته اگر تا پايان کار ادامه داشته باشد بر حسب قول قاضي پرونده پايان پذيرد .بيدار باشيد بريده باد دستان پنهان دسيسه گردانان اين مردم . با پوزش از مديران وبلاگها که اگر قلم به تندي نوشته شده که والله از درد 10 ساله مي باشد . بهرام .م

    + محد 


    سلام

    مشخص شد که سازنده کيست؟؟

    + بهرام .م 

    سلام مجددي به دوستان و پاسخ کوتاهي به آقاي محمد رضا

    دوست عزيز بسياري از اعضا تصميم دارند با وجود تمام شرايطي که شما گفتيد يک بار هم اين گفته آقاي زرگر را بدون رفتن به حاشيه ها بپذيرند بعد از اينکه سالها به هر گفته اي گوش داديم به پوچي رسيديم اين بار بيايم تنها قول جناب آقاي زرگر را بپذيريم با وجود تمامي ابهامات درون آن ؟ تا به امروز چيزي بدست نياورديم که بترسيم از دست بدهيم قول ايشان هم قول يک سال و چند سال نيست بلکه از اول آبان يا حد اکثر يک هفته بعد از آن بايد نمود آن با چشم ديده شود . کار انجمن هم تا به امروز کجايش درست بوده که اين کار جديد آن باشد ؟ تجمع 11آبان هم ديگر به غيرت خود اعضا بستگي دارد که چقدر نيرو مي خواهند براي حقشان بگذارند به نظر اين حقير در اين ميان نمايندگان کار گروه بر حسب اتفاق هم که بوده انسانهاي دل سوز ي از کار درآمدند اگر از آنها حمايت کنيم بهتر است چون عملا مورد تائيد و توافق قوه قضايه و اطلاعات قرار دارند و اين مکتوب است اميد آن داريم با تمام ناباوري ها حرکتي رو به جلو در اين پرونده صورت گيرد به اميد خدا . بهرام .م

    +
    گيگ
    + محمد رضا . ع 
    دوستان عزيز اگر کسي توانست جواب مرا بدهد لطف مي کند علي الخصوص اقاي بهرام . م که مطالب منطقي و و اقع گرا مينويسند . روز سه شنبه قبل و سه شنبه هاي قبلي به اتفاق خانم ناطق و اقاي کمره اي که الحق معقول و منطقي هستند و کاش تا نهايت در کار گروه بودند نزد قاضي پرونده رفتيم . قاضي اگر چه برخورد خوشايندي ندارد اما با صراحت هر سه شنبه به همه گفت که از اول ابان کار ساخت و ساز و روشن شدن تکليف دوستان بلاتکليف شروع خواهد شد و انچنان با تاکيد روي اين مسيله تاکيد کرد که ظاهرا" و تا اطلاع ثانوي تا روز اول ابان ، انشايلله به ان شک نخواهيم کرد. و خيلي به صراحت گفت که هيچ نماينده ايي حتي نمايندگان کار گروه را نيز به عنوان نماينده نمي پذيرد. ايشان در جلسه اي با مقامات قوه قضاييه يعني دادستان محترم تهران و اقاي اوايي و نماينده وزارت اطلاعات طي جلسه اي که ماحصل ان هنوز در سايت دادسراي انقلاب در قسمت شفق هست و پاک نشده اسامي 5 نفر را به عنوان نمايندگان کار گروه پذيرفت ، اما حالا همه کار ها به ايشان محول شده و قاضي نيز هيچکس را به نمايندگي نمي پذيرد و هفته قبل در حضور ما اين را رسماگ اعلام کرد که حتي هيچ چهره تکراري را نيز نمي پذيرد ، بنابراين براي گرفتن اطلاعات از قاضي که تنها پاسخگوي ماجراي نگين غرب هستند فقط چهره هاي جديد مي توانند با ايشان ملاقات کنند . براي خانم ناطق و اقاي کمره اي که حضور داشتند اصل مسيله و پيشرفت کار مطرح بود و لذا با نهايت احترام از اتاق بيرون رفتند و اظهار اميدواري به روند کار نمودند و هيچ ادعايي نيز جز خدمت رساني نداشتند اما براي من جاي سوال هست در چنين شرايطي انجمني ها اعلاميه اي منتشر کرده اند که در سايت اقاي اذري ديده ميشود . تازه يادشان افتاده که صندوقشان خالي شده . فرمي را به تعداد زياد تکثير کرده اند و پيشنهاد عضو گيري داده اند که افراد ساده لوح جديد و قديم با پرداخت 70000 تومان عضو شوند . اينقدر ساده لوحي احمقانه براي چيست ؟ از انجمني که يک عضو هيات مديره امام زاده و يک بازرس !! و يک مدير عاملي که تکليفش را نميداند که کدام طرفي است و يک اقاي ذوالفقاري کارمند دفتري که هر يک ماهانه ناچيزي مي گيرند . ادامه بقاي اين انجمن را در چه مي بيننند؟ اگر قوه قضاييه در پذيرش نمايندگان منتخب و مورد تاييد خود ترديد دارد و قاضي رفتار نا محترمانه اي با انها دارد و خود ساير مسيولان نيز نميدانند با اين مسيله چه کنند ؟ اين انجمني هاي يکي و نصفي ادم عضو جديد و گرفتن حق عضويت جديد يعني چه ؟ تا اين حد مردم را به بازي گرفتن و دست انداختن و دنبال چندر غاز حقوق بودن واقعا" که رو مي خواهد > يکي به من جواب دهد 1. ايا روز اول ابان ساخت و ساز شروع مي شود و قول قاضي را به ان شدت و حدت بپذيريم ؟ 2. هدف انجمنيها از گرفتن پول حق عضويت و ادامه مديرعامل بازي و دفتر و دستک داشتن بدون اين که کسي انها را بپذيرد چيست ؟ روز 11 ابان که اعلام شده همه در خيابان معلم . و دادسراي انقلاب جمع شويم واقعا" همه مي اييد ؟