سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، روشنی بخش اندیشه است . [امام علی علیه السلام]
نگین غرب مالکین
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» درخواست اعضای پروژه نگین غرب از دادگاه

                                        بنام خدا

در تحولات رخ داده در پرونده نگین غرب نکات مثبت ومنفی به چشم می خورد که از دید اعضا به دور نبوده وشاهد مسائل پیش امده ای بوده ایم.

یکی از نقاط روشن در این پرونده گام بلندی بود که جهت ساخت وساز برداشته شدتابا تکمیل وتحویل آپارتمانها اعضای محترم به حق وحقوق خود برسند.

طبیعی است که شروع کار فراز ونشیب های متعددی رادر پیش رو خواهد داشت ولی می توان با بکار گیری از ابزارها وتجارب شرکت طرف قرارداد اعضا جلوی کلی از مشکلات را گرفت وبا دادن سرعت به امر ساخت وتحویل آپارتمانها به اعضا حجم سنگین پرونده را سبک نمود.

پرواضع است که تمامی سازه هایی که در پروژه نگین غرب به چشم می خورد در زمان خود آقای فروغی ساخته وتکمیل شده بود وآماده تحویل کلید به اعضا بود البته با شرایط متفاوت تر که در ان زمان با توافق بین اعضا وشرکت صورت می گرفت ورضایت طرفین رانیزدر برداشت.

ولی افسوس افرادی مغرض واعضا نمابا سناریوی از پیش تعیین شده وکش دادن مسئله و با هرج ومرج نشان دادن موضوع پرونده اب را گل الود کرده تا به اهداف خود برسند که زیاده خواهی انان چندین سال این قشر ضعیف جامعه رادر بلاتکلیفی نگاه داشت که امیدوارم که به سزای عمل خائنانه خود برسند.

همین جا ضمن تشکر از دست اندر کاران وقت پرونده که با زحمات شبانه روزی خود جهت حل پرونده تلاش می کنند را خواهانیم واز ریاست دادگاه محترم با پشتیوانه هزاران امضای اعضای تعیین واحد شده وبلاتکلیف که تحویل دادگاه محترم شده تقاضای حضور مدیریت شرکت اقای غلامرضافروغی را در راس امورشرکت با نظارت دادگاه محترم میباشیم امید است که با عنایات خیر خواهانه وخداپسندانه گامی بلندتر جهت حل مشکلات این پرونده برداشته شود وشتابی مضاعف در این امر صورت گیردانشالله.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » امیر علی ( دوشنبه 90/8/30 :: ساعت 7:55 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

غرور آفت انسانیت انسانهاست.
فرمایشاتی از علامه طباطبایی(ره)
استفار الله ربی واتوب الیه
تنها میمانی با اعمال گذشته
اسلام علیک یا رسول الله......................
یا ابالفضل العباس
[عناوین آرشیوشده]