سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها ! ... ای نهایت آرزوی آرزومندان !ای نهایت درخواستِ درخواست کنندگان ! ای غایت خواسته خواستاران ! ای والاترین رغبتِ راغبان ! ... فروتنی ام برای تو ودرخواستم از توست و مویه و زاری ام به سوی توست . [.امام سجّاد علیه السلام]
نگین غرب مالکین
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» به نقل از خبر گذاری فارس.................

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: برای آنکه شاکیان پرونده ضرر کمتری را متحمل شوند راه جدیدی برای حل مشکل پرونده نگین غرب اتخاذ کرده‌ایم.

سید علی‌رضا آوایی رئیس کل دادگستری استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس،‌ با اعلام این خبر گفت: موضوع پرونده نگین غرب پرونده بسیار پیچیده‌ای بود.

وی ادامه داد: در مواجهه با این پرونده و برای حل این مشکل 2 راهکار پیش روی دادگستری استان تهران قرار داشت که یکی به نفع مردم بود اما دیگری به نفع مردم نبود.

رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: در راه حل اول می‌توانستیم بدون توجه به افرادی که متضرر شده‌اند صرفاً برای متهمان پرونده قرار قانونی صادر کرده و وی را به تحمل کیفر محکوم کنیم.

وی افزود: البته در این روش شهروندانی که در این پرونده متضرر شده‌ بودند به اموال خود نمی‌رسیدند و به این ترتیب آنها بیش از پیش متضرر می‌شدند.

آوایی تصریح کرد: در روش دوم مقرر شد تا راه حلی اتخاذ شود تا شهروندان به بخشی از اموالشان برسند و به این ترتیب بار ضرر آنها کم شود.

وی خاطر نشان کرد: به این ترتیب مقرر شد تا زمین‌های به جا مانده از متهمان پرونده توسط شرکت‌های انبوه سازی دارای شرایط ساخته شود و واحدهای مسکونی در اختیار شاکیان پرونده قرار بگیرد.

رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: البته قرار است پس از ساخت قیمت تمام شده ساخت واحدهای مسکونی محاسبه شود و چنانچه بیشتر از مبلغ پرداختی از سوی شاکیان پرونده است این مابه تفاوت از طرف شاکی پرونده به شرکت سازنده پرداخت شود.


نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » امیر علی ( دوشنبه 89/8/17 :: ساعت 7:16 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

غرور آفت انسانیت انسانهاست.
فرمایشاتی از علامه طباطبایی(ره)
استفار الله ربی واتوب الیه
تنها میمانی با اعمال گذشته
اسلام علیک یا رسول الله......................
یا ابالفضل العباس
[عناوین آرشیوشده]