• وبلاگ : نگين غرب مالكين
  • يادداشت : سخني از قورباغه هفت تير كش هوشمند
  • نظرات : 0 خصوصي ، 6 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + محمد 

    يك كم بروز شي بد نيست .
    + بهرام .م 

    بهرام .م

    دوست گرامي آقاي احمد خان : اين تجمع تنها از وبلاگ حاميان انجمن اعلام گرديد و از طرفي موضع اين دو گروه زياد فرقي با هم ندارند شعارهاي جلوي صدا سيما را اگر مي ديديد مي فهميديد که موضع آنها همان مخالفت ادامه ساخت امروز است زياد به اين دعواهاي زرگري اهميت ندهيد وبلاگ فرياد در اين مورد اطلاع رساني هاي خوبي کرده موفق باشيد .

    عزيزان همانطور که در متنهاي قبلي عرض کردم بنده و دوستان ديگر هيچ گاه مخالف تجمعات نبودم و بر عکس تشويق به تجمع هم مي نمودم ولي اين زماني است که کاري براي اعضا صورت نمي گرفت نه درست زماني که استارتي براي بيرون آمدن از بلاتکليفي اعضا صورت گرفته آقايان فيلشان ياد هندوستان مي کند البته کنار اين مسله هم انتقاد از عدم اطلاع رساني قوه قضايه هم که اين مسله را گروهي محرک چنين کارهاي نسنجيده مي نمايند وارد است اي کاش اين تجمع در عين حالي که حمايت از ادامه ساخت و قوه قضايه را مي نمود خواستار اطلاع رساني روشن اين قوه را داشت نه شعارهاي ....؟آرزوي داشتن مسکن آرزوي همه ماست. بهرام .م

    + احمد 


    با سلام

    جناب آقاي بهرام.م لطفا اگر مي خواهيد اطلاع رساني کنيد درست اين کار را انجام دهيد.تا آنجاکه من روز جمعه در سر پروژه ديدم نمايندگان انجمني(خانم امامزاده و آقاي يوسفيان)با تجمع در مقابل صدا وسيمادر شرايط کنوني مخالف بودندوطيق اس ام اس هايي که براي افراد رفته بود اين دعوت از طرف باقري و هوشمند بوده است.

    + يك دوست 
    دوستان روز دوشنبه جهت كنجكاوري در تجمع 50 نفري صدا وسيما حضور داشتم البته تعدادي هم رهگذار هاي بودن كه پرس وجو از اعضا ميكردن چه شده بي دليل يك روز مان را خراب نموديم.
    + آگاه 
    با عرض سلام وخسته نباشي دوباره سر كله دور را بهمزن با شخصي بنام با قري وهوشمند وباقري پيدايشان شده از مدير وبلاگ خواهش دارم كه مدارك خيانت چند نفر را كه بصورت خصوصي برايتان فرستادم را منتشر نموده تا چهره اين خائنين براي اعضا مشخص گردد باتشكر.
    + يك عضو 

    خبرگزاري فارس: رئيس کل دادگستري استان تهران گفت: براي آنکه شاکيان پرونده ضرر کمتري را متحمل شوند راه جديدي براي حل مشکل پرونده نگين غرب اتخاذ کرده‌ايم.

    سيد علي‌رضا آوايي رئيس کل دادگستري استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعي فارس،‌ با اعلام اين خبر گفت: موضوع پرونده نگين غرب پرونده بسيار پيچيده‌اي بود.

    وي ادامه داد: در مواجهه با اين پرونده و براي حل اين مشکل 2 راهکار پيش روي دادگستري استان تهران قرار داشت که يکي به نفع مردم بود اما ديگري به نفع مردم نبود.

    رئيس کل دادگستري استان تهران گفت: در راه حل اول مي‌توانستيم بدون توجه به افرادي که متضرر شده‌اند صرفاً براي متهمان پرونده قرار قانوني صادر کرده و وي را به تحمل کيفر محکوم کنيم.

    وي افزود: البته در اين روش شهرونداني که در اين پرونده متضرر شده‌ بودند به اموال خود نمي‌رسيدند و به اين ترتيب آنها بيش از پيش متضرر مي‌شدند.

    آوايي تصريح کرد: در روش دوم مقرر شد تا راه حلي اتخاذ شود تا شهروندان به بخشي از اموالشان برسند و به اين ترتيب بار ضرر آنها کم شود.

    وي خاطر نشان کرد: به اين ترتيب مقرر شد تا زمين‌هاي به جا مانده از متهمان پرونده توسط شرکت‌هاي انبوه سازي داراي شرايط ساخته شود و واحدهاي مسکوني در اختيار شاکيان پرونده قرار بگيرد.

    رئيس کل دادگستري استان تهران گفت: البته قرار است پس از ساخت قيمت تمام شده ساخت واحدهاي مسکوني محاسبه شود و چنانچه بيشتر از مبلغ پرداختي از سوي شاکيان پرونده است اين مابه تفاوت از طرف شاکي پرونده به شرکت سازنده پرداخت شود.
    < type=text/java>GetBC(15);