• وبلاگ : نگين غرب مالكين
  • يادداشت : راه هاي منطقي جهت حل پرونده نگين غرب
  • نظرات : 0 خصوصي ، 25 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2      
     
    + پرهام 
    دوست محترم چرا باز تنها شعار ها را ادامه مي دهيد ؟
    بنده گفتم تنها واقعيتها را ببينيم
    من و شما و تمامي اعضا مي خواهيم به حقمان برسيم يا وصي قانون و اصلاح جامعه مي خواهيم باشيم ؟داستان آدمهاي که در اين مملکت يک شبه راه هزار ساله را طي کرده اند به فروغي ختم نمي شود امثال ما قرباني هستيم نه اصلاح طلب جامعه ، فقط يک سوال جواب دهيد تا کي بايد با اين شعارها منتظر لطف داروغه هاي قوه قضايه باشيم اصلا نقطه اي روشناي شما مي بينيد بخدا بنده فقط حق خانواده خودم را مي خواهم گور پدر امثال فروغي ها ولي صحبت اين است که مردم را وادار کردند بين بد و بدتر بدتر را انتخاب کنند من خود ديده ام که هزاران نفر را اين آقا خانه دار کرده حال اگر خودش هم به ثروتي رسيده بايد جواب آن را دستگاه حکومتي بدهد ، اداره ماليات بدهد ، شهرداري ها بدهند ، بنياد مستعضفان بدهد و.....نه من و امثال شماي که در اين دنيا دل به اين يک وجب خاک بسته بوديم شما را به خدا کلاهتان را قاضي کنيد لا اقل به فکر خودتان باشيد ببنيد چگونه همه ما به جان هم انداختند و خودشان چه سودهاي برده اند ؟
    + بهرام . م 

    عيد تمامي اعضاي نگين غرب مبارک

    دوستان نمي دانم با اين خبرها و شنيدها و حتي نظرهاي خشوند بار چه بگويم ؟ در اصل همه درست مي گويند .

    ولي اگر اوضاع بخواهد به شرکت تعاوني و در دست گرفتن يک سري فروغي هاي ديگر ختم شود بنده خود بهتر مي دانم با خود فروغي سازش کرد تا کساني که تازه مي خواهند از باقي مانده شيرازه اين مردم مدتي ديگر باز فروغي هاي ديگر شوند قراردادهاي ما يا بايد از طرف خود شرکت اجرا و معلوم شود يا قانون و قوه قضايه تمامي اعضا هيچ قراردادي با هيچ شرکت سر از خاک بيرون آورده ندارند و آنها هم هيچ تعهدي نسبت به مردم ندارند همين آقايان چند سال ديگر در جواب اعضا که مي گويند تکليف ما چيست مي گويند مگر شما با ما قرارداد بستيد که از ما جواب مي خواهيد برويد با همان شرکتي که با او قرارداد بستيد جواب بگيريد و شايد درست هم بگويند پس ما هسيم که امروز نبايد در چاه اين آقايان بيفتيم . اگر قرار است کسي جز خود شرکت تکليف ما را روشن کند بايد يک بانک يا موسسه يا سازمان دولتي باشد که هم جوابگو باشد هم توان انجام کار را داشته باشد در آخر بنده هم با يک تجمع جانانه و فراگير آقاي ناشناس موافقم بايد قوه قضايه ديگر بعد از 3 سال دست به دست کردن پرونده تکليف خودش و مردم را روشن کند که با آن همه شعارهاي بزرگ و کوچک براي خودش وجود حل اين پرونده را دارد يا بايد به دنبال جاي ديگر گشت ؟

    بهرام .م

    + سيروس رضايي 
    خبر . خبر . شنيده ايم که مقدس خاين اخراجي از انجمن که الحق او را خوب شناخته اند با عليمردان و قاضي پرونده دست به يکي کرده اند و مشغول جمع اوري ليست 130 و يا 300 نفره هستند که سريعا زمينهاي بغل پمپ بنزين ورد اورد را که از همه مرغوبتر و داراي سند هستند را به نام شرکت سهامي ببلعند . يکي از اقاي مقدس بپرسد که مگر همين عليمرادن هفت خط نبود که با دوستي که با قاضي پرونده تجديد نظر داشت به زور اسم ترا در کارگروه کذايي چپاند . تو هميشه فرصت طلب و خاين بودي و هستي . شنيده ايم که مسلمي نماينده مرواريد غرب هم با تباني قبلي با قاضي پرونده بهترين زمينها را شناسايي کرده و حاضر نيست در اين کار گروه شرکت کند و دنبال امتيازات خودش هست . اقاي مقدس سوي استفاده از ارتباط ها ترا به جايي نميرساند . شنيده ايم که سه نفر ديگر کار گروه بشدت از رفتار هاي خاينانه تو عصباني هستند و تو با عليمرادن و باند او شرکت سهامي را ميخواهيي درست کني و مرتبا در پارک گفتگو با ان تيم جلسه داري . مطمين باش کسي نمي گذارد با اين کثافتکاري ها به جايي برسي. همه توي خاطن و ملعون را مي شناسند . شما ها اگر دستتان به جايي بند بود از فروغي ملعون بدتر بوديد .خايني چون تاج الديني دستش رو شد و گور به گور شد و حالا نوبت توست که از صفحه پاک شوي .روز جمعه گذشته از ترس ابرو ريزي سر پروژه نيامدي . تو نه بين تعيين واحد شده ها جا داري نه بين انجمنيها . درست شده اي مثل جذامي با ويروس قابل انتقال خيانت که همه از تو روي بر مي گردانند. مردم با هوشند و خوب همه چيز را مي فهمند . من از سه نفر ديگر کارگروه که هنوز گند مشخصي نزده اند ميخواهم که سالم بمانند تا به افت فاسدان گرفتار نشوند . اگر ما بلا تکليفها به خانه هايمان نرسيم مطمين باشيد که ديبگران هم نخواهند رسيد . خدا از شماها نگذرد اگر خيانت کنيد . کاش علاوه بر امدن سر پروژه و روشن کردن مردم ميتوانستيد که سايتي داشته باشيد تا موضع شما نمايندگان کار گروه را بدانيم چون هيچ شناختي از شماها نداريم و نمي دانيم که چه مي کنيد ؟ لااقل اطلاع رساني تان را درست کنيد . و بگوييد که پرونده ما در چه وضعيتي است . تا کي بايد بمانيم شايد که واحدي داشته باشيم. تا انجا که ميدانم دو نفرتان تعيين واحد شده هستيد و درد ما را نميدانيد . حداقل فاسدان زد وبند چي را افشا کنيداز انجمني گرفته تا عليمردان و تاج الديني و اسدي پور و شکارچي و غيره که خدا نابودشان کند .
    + ناشناس 

    سلام به تمامي دردآشنايان
    دوستان گويا تنها راه گريز از اين بن بست يک تجمع و اعتراض تمامي شاکيان مقابل بيت رهبري يا خود دادگستري است البته اين بار بايد تمامي نمايندگان همکاري نمايند و با يک وعده سر خرمن اعلام تمام شدن تجمع را ننمايند بايد مقابل بيت رهبري آنقدر بمانيم و شعار دهيم تا صدايمان به خود رهبر برسد و تمامي اعضا را به ديدارشان مشرف نمايند مشگل تمامي تجمعات ما اين بوده که ما را مانند کودکان فريب دادند و به وعده هاي الکي بازگرداندند يک يا علي بايد از جان و دل فرياد کنيم و تا آخرش بايستيم والله بايد سالهاي ديگر منتظر بمانيم .
    + جمال 
    با عرض سلام مدت زماني را كه آقاي لاريجاني به مسولين پرونده داده روبه اتمام است بس تا كي بلاتكليف بايد بمانيم .
    + مالك 
    با سلام از عزيزان كار گروه تقاظا دارم اگر در محور حل پرونده گامي مثبت برميدارن با اطلاع رساني در يكي از اين وبلاگهااز نگراني ما بكاهيد وخبر واقعي را از طريق شما ها به اعضا منعكس گردد.
    + مرتضي 


    با عرض سلام خدمت اعضاي مظلوم

    دوستان سوال بنده اين است كه چرا اينجواد مقدس ملعون روز جمعه در پروژه حضور نداشت با اين طرح خيانت آميز بايد بنحوي هفته آينده ادبش نمايم مزدور احمق

    + بهرام . م 

    برادر عزيز جناب رحماني

    بنده در چند متن قبلي خودم هم گفته بودم که اعضا اگر هر گزينه ديگري را تا به امروز وجود داشته انتخاب کرده بودند و دائم با هر چيز به مخالفت نمي پرداختند از حال امروز ما بهتر بود، مشگل بسياري از ما اين است که بر سر خواسته هاي خودمان هر چند که متوجه مي شويم اشتباه بوده لجبازي مي کنيم و بر سر اين لج چيزهاي ديگر ي هم از دست مي دهيم شايد خود بنده هم مصداق همين امر باشم ولي بدانيد مرد آن نيست که بر خواسته هاي اشتباهش پا فشاري کند و دائم خودش را به اشتباهات ديگر بيندازد بلکه مرد آن است هر وقت بفهمد و ببيند اشتباه کرده شجاعانه اشتباه خود را بپذيرد و راه خود را عوض کند اين هم براي خودش هم افراد پيرامونش بهتر و غرور آفرين است اگر بداند ؟

    + رحماني 

    دوست عزيز بهرام جان از زماني كه پاي قوه قضائيه جلو آمدقضيه همان چاه به ميان آمد آيا در زماني كه فروغي بازداشت نشده بود مگر ساخت وساز كم بيش انجام نمي شد. مگر اعضا كم بيش با خودش توافق نمي كردن .مگر كمك رهن و اجاره از اين آقا نميگرفتن من خودم خيلي غرور دارم كه دست جلوي امثال فروغي دراز نمايم ولي زماني كه خودش حضور داشت اين كارها را انجام مي داد.

    مگر با بازداشت آن كاري شاق كردن فقط جلوي ساخت وساز را گرفتن

    وجيب خودشان را پر بابا صد مرتبه به خودش ببين چه مملكتي عدالت محوري داريم صد رحمت به .......

    + بهرام .م 

    برادر عزيز يک عضو :

    کدام چاله ؟ کدام چاه ؟ چرا عادت کرديم فقط با کلمات بازي کنيم ؟

    واقعيت چاله آن بود که ما10سال پيش فريب اين شرکت را خورديم و در بهترين زمان ممکن که مي توانستيم براي خود و خانوادههايمان مسکن تهيه کنيم آمديم سراغ اين شرکت .

    و چاله همين حال امروز ماست که بعد از 10 سال به سرابي چشم دوختيم و نمي خواهيم هيچ واقعيت ديگري را قبول کنيم و بر سر اين امر حاضريم ما بقي عمرمان را هم به اين اميد بگذرانيم . به راستي که هرچه کنيم به کنيم .

     <      1   2